Podcast / Page 2
-
Laboratorium Design Thinking – Oceny nie są najważniejsze
13-07-2022 / Marcin Superczyński
https://soundcloud.com/user-773993843/laboratorium-design-thinking-1?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharingJak ocenić pracę nad projektem? Samo wystawienie stopnia to zdecydowanie za mało – uważają eksperci stosujący metodę design thinking. Każdą pracę warto omówić i dostarczyć szczegółowej informacji zwrotnej, najlepiej na poszczególnych etapach jej powstawania. Ta informacja zwrotna może służyć zarówno poprawie projektu, jak i motywacji do dalszej pracy – podkreślają Grzegorz Kwiatkowski i Jakub Czerniak.
Read more -
Laboratorium Design Thinking – Uruchamianie projektowej wyobraźni
13-07-2022 / Marcin Superczyński
https://soundcloud.com/user-773993843/laboratorium-design-thinking-2?in=user-773993843/sets/design-lab&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharingInnowacyjne metody dydaktyczne, entuzjazm prowadzących – czy to wystarczy, aby studenci w pełni zaangażowali się w zajęcia i w rezultacie wykorzystali swój potencjał? Niekoniecznie. O tym, jak przekonać uczestników zajęć do aktywnego udziału i jak wybrać problemy, które studenci będą próbowali rozwiązać, opowiadają Jakub Czerniak i Grzegorz Kwiatkowski.
Read more -
Laboratorium Design Thinking – Rozgrzewki kluczem do sukcesu
13-07-2022 / Marcin Superczyński
https://soundcloud.com/user-773993843/laboratorium-design-thinking-3?in=user-773993843/sets/design-lab&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharingZapraszamy do wysłuchania kolejnego odcinka poświęconego nowoczesnej metodzie nauczania „design thinking”. Jak pobudzić aktywność uczestników zajęć? Na to pytanie niejednokrotnie starają się odpowiedzieć nauczyciele akademiccy. Okazuje się, że sprawdzonym sposobem są rozgrzewki i odrobina humoru. O szczegółach opowiadają Jakub Czerniak i Marlena Gołębiowska.
Read more